יו"ר ועד ההורים: אם לא היינו קהילת חוזרים בתשובה המצב היה שונה

מוטי סבן 1 Comment on יו"ר ועד ההורים: אם לא היינו קהילת חוזרים בתשובה המצב היה שונה

ת"ת 'אמונת ציון' במאה שערים הוצא מהמבנה בו השתכן וכרגע הילדים במבנה זמני, אך בעוד כמה ימים התלמידים לא יהיה להם לאן להגיע בבוקר | יו"ר וועד ההורים התראיין הערב וזעם על אוזלת היד של הרשויות: אני 17 שנה בירושלים, כל הזמן אני מנסה להדחיק את זה שאין לנו קול, היום זה התפוצץ לנו בפנים

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אין בית: תלמוד תורה "אמונת ציון" השוכן בשכונת מאה שערים, משתייך לחסידות 'ברסלב' ותחת רשת 'מעיין החינוך התורני'. הת"ת נמצא באחת משעותיו הקשות, רשת 'אורט' בעלת הבניין בו שוכן התלמוד תורה, מסרבת להאריך את החוזה.

כרגע 260 ילדים הועברו באופן זמני לבית ספר לבנות הנמצא בסמוך, אך עם חזרות התלמידות לבית הספר בתחילת השנה. לא יהיה לילדים תלמוד תורה. לבוא אליו כל בוקר, כרגע התלמידים ברחוב. יו"ר ועד ההורים בת"ת 'אמונת ציון' יהונתן לוי התראיין הערב ל'מהדורה המרכזית'.

לוי: "אני 17 שנה בירושלים, כל הזמן אני מנסה להדחיק את זה שאין לנו קול, היום זה התפוצץ לנו בפנים. אם לא היינו קהילה של חוזרים בתשובה המצב שלנו היה אחרת"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שערוריה אמיתית, ילדים ברחוב, שמעתי מהורים שאף נציג של הרשת שאחראית על הילדים לא מתייחס והם שקופים אמיתיים, בבחירות הקודמות ש"ס רצה עם קמפיין השקופים כנראה שעובדים כבר על הקמפיין הבא ולכן משאירים אותם שקופים, מרן הרב עובדיה בוכה למעלה בשמים כאשר רואה שעבודתו הקדושה של קירוב רחוקים שהתקרבו ע"י מרן וילדיהם ברחוב ואף אחד לא מתייחס אליהם.